About Me

Who am I? That is a terrifying question to ask oneself. It requires that you look closely at yourself and find words to describe your inner world. Let me try to give you an honest description:

I am a woman in her late twenties, who has struggled with her emotions for the better part of life. Coming from an abusive home I had not learned how to have healthy relations, either with myself or other people. Becoming an adult confronted me with the task to overcome my anger with myself and the world. Overwhelming emotions should not be in control of my actions, and so I have been getting to know myself very well over the course of the last decade. Finding out who I am and how to channel my emotions in healthy ways was, and is a rocky road.

I am a bisexual woman, who is in a committed relationship with a man. I am living a kinky lifestyle in which I date women casually in agreement with my love.

I am a big sister, giving support and guidance to my younger siblings.

I am an amateur writer since I was a little kid to design my own worlds, in which I feel comfortable.

I am a driven, successful, loving, kind, at times stubborn, twisted woman, who has a lot to say about our world and how to navigate it.

Let me offer you insight into my ways, thoughts, and experiences. Come in and take what you can use in your own world!

P.S. Please respect my need for anonymity due to career reasons. I am sharing very personal things on here, which need to be separated from my professional life.

Lots of Love
Liva

Wer bin ich?

Sich zu fragen, wer man ist, ist beängstigend. Es verlangt einem ab, sich selbst genau zu betrachten und Worte für das zu finden, was man sieht. Ich werde versuchen eine ehrliche Beschreibung zu finden:

Ich bin eine junge Frau in ihren späten Zwanzigern, die die meiste Zeit ihres Lebens von ihren Emotionen überfordert war. Ich bin in einem gewalttätigen Haushalt aufgewachsen, so dass ich nicht gelernt habe, wie man gesunde Beziehungen zu sich selbst oder anderen Menschen führt. Als junge Erwachsene musste ich mich mit diesem Problem auseinandersetzen. Ich musste lernen, meinen Welthass und den Frust mit mir selbst zu überwinden. Emotionen, die mich übermannen, sollten nicht weiter die Kontrolle über meine Handlungen haben! Also habe ich das letzte Jahrzehnt damit verbracht, mich selbst kennenzulernen, zu verstehen und zu lernen meine Emotionen in gesunder Art und Weise zu lenken.

Ich bin eine bisexuelle Frau, die in einer festen Beziehung mit einem Mann lebt. Ich lebe einen kinky Lifestyle, in welchem ich mich unverbindlich mit Frauen treffe (natürlich in Absprache mit meinem Freund).

Ich bin eine große Schwester, die ihre jüngeren Geschwister unterstützt.

Ich bin eine Amateur-„Schriftstellerin“, die seit sie ein Kind ist ihre eigenen Welten erschafft.

Ich bin eine ambitionierte, erfolgreiche, liebevolle, freundliche, manchmal dickköpfige und verdorbene Frau, die viel über unsere Welt zu sagen hat.

Lass mich dir Einblicke in meine Gewohnheiten, Gedanken und Erfahrungen schenken. Komm rein und nimm mit, was du selbst gebrauchen kannst.

P.S. Bitte respektiert, dass ich anonym bleibe. Ich teile sehr intime Sachen in diesem Blog, die von meinem Berufsleben getrennt beliben müssen.

Eure Liva